2006-01-02 16:34:47Jackma

兩晚通頂!

這個時候更新的文章主題無非都是講講除夕夜怎樣過吧!

首先,見到啟智哥度過了這麼非一般的一個晚上,頓感自己只是過了一個平凡的除夕夜,好像已沒有心情寫下去。

通頂一:
這麼巧樓下三樓(女生層)有人生日,所以我地就順便一次過搞埋佢,打邊爐&食蛋糕已成為必備動作...= = 今次係家庭式打邊爐,即係要自己動手動腳搞一餐先安心食得個種...食完又要自己清理現場><

(郊遊記開始)想當日我地經人介紹坐巴士去Wal★Mart(大家聽過未?世界知名大型超市)買材料,點知大家齊齊人生路不熟,過左站先知搭過頭,oh!大陸d巴士站成公里先得一個,今次有排行番轉頭。咦!? 點解feel到部車開始遠離水平線?! 唉! 估唔到下一個站原來係長江對面岸...結果索性再搭多半個鐘車去第二間分店買。

之後整到九點鐘終於有得開餐,食完第一輪後,大家手痕痕又鋤起D來了~~(唔係都冇乜其他娛樂^^”),玩到大約11:55p.m. (各人的時間毫不一致= =),去倒數了!大家齊齊冒著寒冷的天氣衝上天台,死! 何來有鐘俾我地去倒數? (寒風吹過) 算! 大家大聲從十開始倒數吧! 十、九、八、...、三、二、一!!! 新年快樂!! 快d搵到女!!(自己加的 = =v)

落番去之後又到切蛋糕時刻,今次由我地同房三個男仔負責搞。咁我地就好有心思咁用d香雞蠟燭砌左個”20”出黎(大過我...冇興趣~~ = =),點鬼知落到去門口前準備點蠟燭時,發覺咁鬼多支好難一次過點晒,而且d廢到唔廢ge香雞蠟燭燒得唔夠1分鐘就差唔多壽命已盡...大佬! 點樣出個”20”圖案呀! 結果手快快拔剩一支就算! (我的心血呀!!><) 好喇!萬事俱備,只欠東風。敲門後,前來迎接的是一位女仔(廢話),見到我地就好醒目關埋燈,「生日快...」,呼~~呼~~「東風」真係吹來了,一野吹熄支蠟燭= =,唉! 再點過!又吹熄...再點..又熄...最後只好走埋入去間房,關埋門先點得著...先講得完「生日快樂」呢四個字。

影相&食完後(相簿更新了),各人碟上都留有一堆堆純白色的忌廉,hehe,大戰一觸即發,陰盛陽衰並不代表甚麼,最緊要快、狠、準,可惜我被同伴出賣,期間俾人推了出去,佢地自己就關門大吉,得我一個迎戰,結果落得一個雪白色的髮型...

玩完食埋第二輪火鍋後,時間都差不多四點了,之後返上房排隊等沖涼(我竟然猜拳猜輸左,排最尾...),整得黎都成五點半,之後上床訓到兩點半。




通頂二:
也許別人會說五點半都稱得上通頂!? 但今次就真係通足成晚(朝)。

就在起身後的六個小時,有個女仔話佢地班幫唔到我地集體訂火車票,而唔知邊一個收風話到時會有好多人排通宵買飛,結果我地就相討左一個策略---9個人分成兩小隊輸流排通宵買飛。

天呀!真係咁大個仔都未試過連續兩晚通宵喎~~心情突然有d興奮tim~~ 而我就負責輪5:00am ~ 8:00am個更,諗住夜晚訓一陣養精蓄銳都好嘛! 點知十二點左右攤落床都完全冇睡意,勉強「典」到一點幾彈番起身上下網好過。

四點幾就同埋一室友兩女齊齊擔x仔(唔記得左個字點寫r..><)出發。這時寒氣迫人,寧靜無聲,月黑風高,伸手不見五指,最啱就係拿電筒照明了~~走左大約半個鐘,終於見到前一更的人了,亦都只係見到佢地幾個食緊西北風...又話好多人排隊...唉!我地諗得太嚴重了,國內生又真係點會好似我地港澳d人通宵排隊買野,結果我們四個人接更後搵個靚位坐低,我就吊左個電筒在上面的電線上照明,放幾張紙巾,齊齊鋤D過時間。

想不到在我們平時熟睡的時候,已經有人出外工作了,我們旁邊是一個街市(連街市都有r...),已經有人在這裡搬運貨物了,而唯獨我們幾個人在燈光下默默的鋤D...人地見到都唔知我地係度做緊乜...= =

天亮了,人亦開始多,八卦的阿姨走過來問我地做緊乜,我地咪答佢等緊買火車票,佢就有d驚訝咁話番現在d火車班次密左,依家已經冇人咁樣排隊ga喇! (好采冇話佢聽我地其實係由1點幾排到依家...= =),而我們仍然期待緊有其他學生黎買飛,因為無敵是最寂寞,冇番d人黎陪襯邊顯得我地個頭位!!最後亦都有十幾個人排在我地後面(佢地都只係八點左右先黎到...而我地...)。

旁邊的賣報紙阿姨同我地講:「來了,來了。」售票姐姐(稱得上卦...)終於在八點半出現在我們眼前,之後我們便好有耐性咁等佢開機set台,但後面有幾個就急不及待上前問佢:「請問現在有沒有15號的火車票呢?」 「沒有。現在賣到11號的。」 甚麼!? 得11號!? 我地諗住買14、5號ga bor!! (亦是後面其他同學的心聲) 我地都異口同聲話明明先前收到風話今日已經有15號ge飛賣(可惜我唔知bor),結果佢話過幾日先賣到15號的。唉!無計la!完全唔知自己做緊乜...我地四條友只好返家睡覺。但唔知點解今次我好似冇乜憤怒、婉惜的感覺,也許是因為可以走出街過通宵的原故。




p.s. 睡醒後用了一個多小時完成的文章。

上一篇:平安夜

下一篇:捱一捱夜...