2005-07-19 02:38:20

連續三日通頂

我第一次連續三日玩通頂
第一晚行程
我,主席,秘書長加ken ken加ling ling一行五人去唱k
本來好地地主席突然叫玩大話色
未玩我先同主席鬥酒自飲一杯
開始玩時我同主席鬥呃酒飲
點知....highe咗
第二晚啦
返到公司ling ling問我哋有冇醉
我哋更冇醉
主席聽到突然又話今晚再來
收工之後我,主席,秘書長去了碼頭又飲不過冇昨晚咁癲
而且我們三人傾了很多心事
總於到第三晚啦
今晚攪事人大佬突然叫去唱k
我同秘書長叫大佬去問主席
點知道主席答應咗去
求命呀我同秘書長好掛住張床呀
到了收工我們都是給人強迫去了
當然主席又叫玩大話色
好在今次主席冇叫酒否則今日一定返唔到工

連續三咁玩之後我簡直只得0.5條人命
不過唔知道點解我,主席,秘書長近排經常三人行
真攪笑.....呵呵