2005-11-29 00:18:10火柴人

畢業相的感慨

昨日同前日同d 朋友一齊影畢業相,
發現在離開大學的時間己經不遠,
雖然呢件事己經好早之前就感嘆過,
不過見在佢地係度影畢業目,
有更加多的感觸.
畢左業之後人又要到左人生另一個階段,
唔知到時大家又會變成點le.
大家的生活又有d咩變化le,

大學的四年大活真係有好多好多的回憶.
依家想返起真係好快就咁過左呢四年.
可惜我d相有d將會遠永唔見左,
有d又可能要好遲或者都攞唔返,
呢樣真係一樣最無奈的事,
雖然d相無左,
但係我相信大家的回憶都會深深咁刻係我腦海裏面,
相可以全部無晒,
但我相信人的回憶仲會係度....
唔知到我影畢業相的時候又會係點le?