2006-07-25 01:38:429仔

7月24日 露比 生日快樂~ ( 25/7更新版)

7月24日
露比 生日快樂~
祝你個頭愈來愈大,之後愈來愈聰明
最重要係反應愈來愈快!  =]

儘管早已日上三竿,但我仍獨個兒沉醉於百年難遇的美夢中(好似有Mandy份ga!)。 終於擺脫了那些不知所謂例如夢見黃凱珊大肚的夢…
大約到了十二時許,我才被一個不知明廣告電話吵醒,還記得當時無線正在播放由淘大宇、郭可盈和歐陽震華主演的<<青出於藍>>, 「三水漁農業職工會尹兩燦慈善基金尹丁寶瑞紀念中學」! XDD

匆忙吃過早餐(午飯??)後,便趕赴英皇上Wilson暑期補習班,遲d就教微積分,聽到即刻頭痕!
三點鐘過後,與大B在千色遊蕩、歎冷氣等待四時的來臨。 期間,在千色百貨見到久違的動物餅,還有我最愛的紫菜味! 於是我在大B的慫恿下,以$9.5 購買了一大包動物餅,其後我更發現原來一大包內還有8小包,平均每小包只需$1.2! =]

成功係千色hea 9個字後,我倆走到大棠路輕鐵站與ruby, 雞雞, winky, Denis會合,然後去都靈吃下午茶和小蛋糕,為ruby慶祝16歲大壽。

我們在那逗留了足足3小時,都是聊天的多,談論的話題完全笑到人反肚!
1. 原來曾有不少人認為Denis與李逸朗長得十分相似 XDDD
於是我們即場給Denis 起了個花名:黃樂don! (don &Mandy的don!)
美中不足的是我們想不到如何把大B的名字與mandy 掛鈎 ^口^

2. 陸綺雯與黃樂恆十足一對夫婦! 當其他人在討論些無厘頭但笑爆肚的話題時,他倆竟旁若無人地研究銀行存款利息的問題…… =v=” 情境就如一對小夫妻在家吃過晚飯、哄了年幼的小女兒回房睡覺後,坐在沙發上邊看電視邊討論銀行存款和家用問題……(俾d想像力!) 你話係咪笑死人先!

3. winky 被ban的問題。 梁可琪呀梁可琪,如果你唔係一online就係咁留意人地有冇on,你又點會覺得自己被ban呀!! 咁留意人,唔通…… *v*

4. 某某同學的言行舉止實在…實在…唔知可以有咩詞語黎形容呀! 恐怖過鬼上身入鬼屋睇鬼片,回想起仍心有餘悸……

內容太多,不能盡錄.  :p 


據消息人士透露,邱虹虹老師將會於新學期離開鄉中…… (未知事件是否屬實)
十萬個唔捨得呀!!!!!!! 我仲未同佢影相ga!!!
冇左佢,我留係鄉中都冇意思喇!!
Winky你知唔知佢去邊間學校教? 我誓死追隨呀!!!
9仔 2006-07-28 23:49:24

你口口聲聲話自己晚晚同佢風花雪月翻雲覆雨,但係就連丁點兒風都收唔到.....!

Nico 2006-07-28 09:46:35

虹虹竟然要走!!!!!!!!!!!!!!!!!?????
唔可以!!! 唔可以冇左佢>_<
我今晚會同佢好好傾下XDDD 哈哈!