2004-09-13 01:30:55大汶

今次返o黎都算幾黑仔。

首先原本我坐o個班機話會提早10 分鐘,之後我o地就拿拿淋食完o野就入閘,不過今次好開心有肥湄陪我入去,沿途仲有"掃把歷險記",真係好搞笑。今次我亦忍到無喊 (雖然起飛o個時都係忍唔住)。入返正題,所有人都好準時照原定時間上機,點知起飛o既時間足足遲o左 45min,個 captain 話係因為要 fill up extra fuel & becoz of too many luggage. What the hell... 咁就唔好叫人預早上機la! 就係咁我就 miss o左去 Edmonton o既內陸機,真係 bad luck 纏身!

由於要搬落basement o既關係,所以所有o野都要執過晒,好鬼麻煩,搞到我執o左幾日,呢樣都唔緊要,最唔掂就係基本上d o野未完全整好,shower in the washroom 未 ready、上網d 線又未搞好 (到目前為止都係,我只係o係朋友屋企上網),總之咩都唔得。

剛剛呢個禮拜四仲落雪,太多事情o係呢兩個星期發生。

Anyway, 唯一我覺得最開心o既就係同成班 friend 一齊去 play pool, that's of great great fun!!! (遲o下先post d 相俾大家睇)