2004-08-19 02:08:33大汶

食家

做食家絕對係一份優差,不但可以周圍去,又可以嘗盡美食。

好鍾意同 Daddy 去食o野,因為佢識好多o野,尤其係中國菜,d 名真係古靈精怪,完全唔可以「以名取food」。

由於要攞部notebook 去銅鑼灣整,加上老豆今日放假,所以我就提議整完電腦再去上環行o下,順便去食碗魚旦粉。去到上環佢o地就帶我去生記食粥,呢間o野都應該幾出名,未入去已經見到好多人等緊,玻璃貼滿晒 d 剪報,有蔡瀾o既亦都有日本雜誌o既,都有d 期待。不過食完就有d 失望,我要o左o既肉丸粥,d 粥都尚算ok,但係d 肉丸就完全唔掂,我o地又叫o左碗淨牛丸 (因為呢度出名),都ok,好過d 肉丸好多。最後我o地一致通過,食粥都係花園街街市o既妹記係最正,有機會大家都去試o下la,不過佢淨係開早市到下晝 2 點,人一世物一世點都要試o下~

上環係一個我好鍾意o既地方。有好多不同o既古舊建築、古老店舖,christmas o既時候都會來這裡一遊,而新年時daddy, mammy 就會去買海味,我記得細個成日都去一間買鹹魚o既舖頭,入到去就聞到一陣陣香味,個伯伯同daddy 好熟,所以佢成日都會幫佢揀d 好o野 & 吹吹水;細個行海味舖唔o野做就會學d 大人一手撈起d 搖柱、冬菇、婽米往鼻前送,扮扮專家,很香。

上環就昰充滿人情味。

o個日重去o左將會拆o既印刷街,好充實o既一日。