2004-06-09 19:44:17大汶

SAM HUI & 紅白藍 Crossover

o係加拿大o個時 K 茵已經話會預我陪佢睇一場阿Sam o既 concert,我一口就答應o左。基本上我係無咩特別期望,因為我唔係o個個年代o既人,阿 sam o係我腦袋裡面留下印象都係因為細個o個時入戲院睇"半斤八兩",佢o既 MV 我係完全無印象 (所以我好鍾意無線早排播阿 sam d mv,真係好funny),反而歌就 OK,不過我都想去聽o下,因為佢 d 歌真係好正,好地道香港化。

7.6.2004 (一)
有咁"arm" 得咁"橋"今日老豆同肥湄都放假,所以就全家一齊去九龍城find k 茵去 supper,食到好飽。

之後我同k 茵就輾轉地打的去紅館,個司機阿伯仲問我o地去紅館有咩節目,不過我諗佢係明知故問,因為之後佢話阿sam咁o既樣有咩好睇,仲話睇阿sam 不如睇佢,我同 k 茵都已經滴晒汗,k 茵就話點同ar,之後我o地就傾計,唔理個阿伯,佢亦都無再搭訕。唉~ 宜家d 阿伯真係無自知之明,送飛俾我都唔會去睇佢la,真係食蕉。

全個concert 我最期待就係李小龍個女──李香凝,因為睇報紙知道佢o係美國有夾 band,所以好期待聽o下佢唱歌。佢果然無令我失望,同阿sam 合唱 "Somewhere Out There",佢o既歌聲有一種懾人o既魅力,係筆墨所難以形容,總之係會令 audiance (至少有我)有 connection,全晚唱得最好o既嘉賓就係佢,Shannon 真係好掂,呢一part 亦都係全晚我最鍾意ge。

我鍾意o既仲有好多,許冠文o個part 就最扺死,唔洗我多講,報紙都差唔多爆晒d punch line; sam's angels 就似和音、似唱聖詩多d,無咩特別; "雙方出擊,芳華十八"ok; 官恩娜好普通,把聲、唱腔都係普普通通。

外表真係咁重要咩?

報紙只有報導 Shannon o既體型,講真我又唔覺得佢真係好肥,o係美國係普通身型,o係呢個"全人類瘦身港"先會變成oversize,但係身型真係咁重要咩?

支持實力 >> 外表!!!