2009-04-13 18:33:13消遙

Make A Wish


每次提起或想起這件事,我都會好想佢為而我留底.

但結果我知道係吾可以.

所以, 我寧可忘記晒以前同佢o既所有記憶,係所有.

總比每次想起都會哭,都會吾捨得還要好.

我o甘無記性,如果可以比我簡,我好希望我可以忘記晒以前同佢o既一點一滴

而換取其他o既記憶.

既然我吾可以改變這個事實,只好欣然的接受

我不單止要學懂獨立,還有很多學問與智慧等我學的.

但願睛天會比雨天的日子多.

笑臉比苦臉多很多,很多......

 

 

看每對期盼的眼睛 請准我承諾
伴你共行艱苦路程 沿途是笑聲

make a wish 不能更改天氣幻變
但仍盼望笑面重現 聽一聽
那心願 夢也可實踐
to dream a dream 蔚藍的天不再下雨
艷陽照射飛霜退燒 笑一笑
再許願 現實有不盡意 都可改變