2009-03-07 16:43:06消遙

it’s too simple but somethimes naive!!!!

好憎佢!!! 但就算我點憎佢我都好,仲要對住佢成年......我究竟可以點做呢!!!我自問做o既野對得住天回地良心!!!吾似得佢o甘....佢真係好黑人憎呀!!!!!><

好羡慕akio可以好型o甘辭職,我都好想,忍左o甘多年,都係等今天畢業ja><

日日對住一個自己好憎o既人, 日日自我麻醉. 好吾開心呀!!!!!!

我既伯樂到底何時才會出現啊? T_T

吾通依個世界o的正義o既人真係死晒><

it's too simple but somethimes naive!!!!

天大地大,我總會有一天,找到一個屬於自己的地方的!!