2006-05-16 17:48:00Ivan

再來













無無聊聊睇左好多人xanga,

結論係......
覺得自己好冇用囉,
自己冇一方面可以處理得好,
自身,學業,愛情亦然......

先談自身,有幾多承諾過要做既事有實踐過?
問題係,連自己承諾過甚麼都忘記左.
原則,冇了,
自己同ex既diary book被occupied了,
感覺討厭,無理......
為什麼要令你在我心中變得印象不佳?

學業,能力低,本來就要加把勁下多點苦功,
現眼報,又嘗嘗苦果.
下個sem,一定要認真多點對待學業了.

愛情,
極度的不安感,極度的恐懼,
過幾日半年了,
正常唔應該係咁的...
每日講既做既,都好似係假話咁,
討厭自己,極度討厭非出於本我說話的我,
做自己的去說話,恐怕不會熬到今天...
不說嘛...那只有無了期的爭執,煩...
說了,hate myself.
是我的問題嘛.




話時話,仲會有人黎呢度嘛?!
機會可能係億分之一,但應該仲有呢種人
至少我都係呢種人...