2008-07-06 22:17:14< 火腿 >

工作



我今天遲到了!!

據說 昨天有很多人說要叫我起床
但是 沒有一個人有打電話!!
甚至 我自己的鬧鈴也叫不起我
不過 算了! 因為那是我自己的事 的確不該麻煩別人
可是 我昨天半夜快4點才睡要6點半就爬起來也挺累的!!




沒辦法 我得靠自己




今天工作沒上禮拜累了
心靈上的壓力也沒這麼大了
只是還是不喜歡被罵 唉~

掙錢真辛苦


或許是 學一個道理 做人的道理 社會的現實

畢竟 一輩子
不可能都靠別人養活自己




唉~ 下禮拜要考試了

命運又要出來了 真是一場大賭注

籌碼 是自己的努力
賭注 是自己的前程
獲利 是自己的未來





能找到我想要的 我所要的 我追求的 屬於我的








一首 像我的歌

Reflection 倒影



Look at me 
看著我
You may think you see who I really am 
你也許以為你看到了真正的我
But you’ll never know me 
但你永遠不會瞭解我
every day
每一天
It’s as if I play a part
似乎我真的扮演一個角色,發揮著我的作用。
Now I see
現在我明白
If I wear a mask
如果自我掩飾
I can fool the world
我可以愚弄這個世界
But I cannot fool my heart
卻無法欺騙自己的內心。

Who is that girl I see
我見到的那女孩是誰
Staring straight back at me?
兩眼直直地望著我
When will my reflection show
何時我的倒影才能顯示出

Who I am inside?
真正的自我

I am now in a world
我此時身在一個世界
Where I have to hide my heart
在這裏我不得不掩飾我的內心世界
And what I believe in
以及我所信仰的
But somehow
但無論如何
I will show the world
我將告訴這世界
What’s inside my heart
我心中的秘密
And beloved for whom I am
我愛這樣的我

Who is that girl I see
我見到的那女孩是誰

Staring straight back at me?
兩眼直直地望著我
Why is my reflection someone
為何我自己的倒影

I don’t know?
我自己卻都不認識?

Must I pretend that
難道我必須
I’m someone else for all time?
一直都扮演一個非我的角色?

There’s a heart that must be free to fly
有一顆心需要自由飛翔

That burns with a need
To know the reason why
它迫切地需要知道

Why must we all conceal what wethink, how we feel?
為何我們都得隱瞞自己在想什麼,自己的真正感受

Must there be a secret of me
難道有一個秘密,
I’m forced to hide?
必須要我隱藏?
I won’t pretend that I’m someone else
For all time
我不會一直去扮演另一個身份角色。
When will my reflection show Who I am inside
何時我的倒影才能顯現出真正的自我
When will my reflection show Who I am inside
何時我的倒影才能顯現出真正的自我


上一篇:明天更近一步

下一篇:目標

2008-07-09 15:11:52

加油!

我是你老婆也是愛歲歲唸的老媽子 喔^^*

別怪我
因為我擔心你們= =

鵰鵰 2008-07-07 17:00:40

命運掌握在自己的手中