2008-03-06 20:24:21肥♥

Understand.

獻給宗叡=))


今天睡到7點(晚

出門遇到一些人

到校時遇到皓呆 一起去買早餐(我買奶茶他沒給我吸管
第1節課去輔導處登記
我和小孩 看到宗叡時:老師好:) 宗:(微笑
第3節時老師處理豆花跟陳昱綸的事!!!
老實說個人覺得很瞎
對於豆花的危機意識
陳昱綸的處事應變...

後果應該滿慘烈...

下午上美工班

跟鍾亞亞坐,覺得輕鬆許多(沒感到窒息
我.亞.琪.芳 聊得很開懷...不過還是有討論到那個人 尤其是阿芳..

放學時,遇上李日隆......後來和阿喵去買雞爪.奶油餅

開心:)


I made you think, you don’t understand.
我使終認為, 您不瞭解

I used to think that happiness could only be something
That happened to somebody else
我過去常認為, 幸福能只會發生在他人身上

Everybody believed, everybody but me, yeah yeah
大家

And I’ve been hurt so many times before,
和我一樣受傷許多次, 我的希望早以垂危,

That my hopes was dying, so sick of trying
Everybody could see, everybody but me,

yeah yeah
But then you came into my life, you opened up my softer side
但另一方面您進入了我的生活,

Now, I hope you finally understand.
現在, 我希望您最後能夠瞭解










回家後和丁丁聊即時!!!

It’s me r.肥*: 你愛上誰阿(狀態
 ◤孤單◢ + ° ] ] 俺抖係 ★ 傻B -* )) β 丁: 阿肥 ` =ˇ=
It’s me r.肥*: = ˇ = 阿肥也愛阿丁呀XD
 ◤孤單◢ + ° ] ] 俺抖係 ★ 傻B -* )) β 丁: 摁

阿肥愛丁丁

上一篇:彭彭簽收:)

下一篇:基測後至今

阿ㄐ 2008-04-06 20:11:16

Boring==