2003-12-01 21:40:13iris

結婚&包裹

琴日尖鼻叔結婚啦~~我地去左睇佢註冊......好開心呀...... 佢地讀誓詞個時好騰雞呀....口疾疾咁.....好攪笑呀~~ 跟住夜晚去食飯.....食到尾個時有壽包食喎勁攪笑....不過個個都好大個好靚ga...仲有成半個咸旦王添.....哥哥見到一定好開心.... 不過最攪笑係食食下壽包旦旦就開始玩啦.....佢話個壽包係呠呠喎...仲猛咁質個包去人地度.... 一時又話要同呠呠影相..... 又話佢臭臭唔准掂.....玩到癲左週圍走.....仲要攞個包周圍呠人,即係攞個包質落人地patpat度呀...... 真係冇佢符....

好.....講番今日先... 今日收到家姐個包裹啦.....打開個時呆左囉....見到個空同埋爛左ge boots 樽.... 裏面d aqua gel 冇哂.... 都咪話唔驚.....之後就有排攪啦我同媽咪要抹乾淨其他野.... 仲有個封化哂ge 家書, "粒"左ge 薯片罐,碎哂ge 薯片同公仔面........我已經影哂相啦...好快就有得睇......anyway, 收到你個包裹好開心.....張poster 我會貼係牀頭個 fred perry我都會攞黎用...哈哈