2005-04-20 16:24:20*|||*☆°次子﹏*

仲望......睇la!!

我今日超開心呀!!
因為我見到佢呀(第二個)
總之佢好型la.....

今日上I.S堂,
悶到嘔呀!!
kai 榮扮鬼唒野!!
上佢堂右悶喎....
真係想死ga....

我無上過堂,
堂堂睇漫畫+食野!!
仲有一樣野,趙生畀人呀166屈呀...
超好笑呀!!!

今日有籃球比賽呀!!
3D對6S
我睇好3D ga!!
我見到有個人,
打籃球超勁呀!!
仲有係超型呀!!
我迷上左佢呀!!
佢真係好型呀!!
係真ga!!

P.s:
我忘記左你呀!!
我好開心!!
因為我搵到一個我最鍾意既人!!

**
重今開始該好好戀愛
放下從前一段感情 才能追求將來
你就似沒存在