2005-04-18 17:42:54*|||*☆°次子﹏*

★↗生‧日‧快‧樂↘☆

今日係我既生日,
我同自己講一句→生日快樂!!
今日有好多人同我講生日快樂呀!!
有鱼生la,Margaret la......(kaka!我唔記得左!!)
要係度同佢地講一句→多謝哂哦!!!
我既生日願望呀......唔...
1.希望方力申同我親口講生日快樂!!(咪傻la!!)
2.希望自己既學業成績猛進la!
3.希望................(因為秘密,所以唔講得!)
4.仲有.......希望日日都咁開心la!!!
∮~∮~∮~∮~∮~∮~∮~∮~∮~∮~∮~∮~∮~∮~∮~∮~∮~∮~

今日上miss羅堂超好笑!!
佢講左個貓貓既笑話....
笑到我死呀!!!> <

仲有呀....
alice 同我講左個傑傑既笑話!!
等我講畀你聽la!!
傑傑咪有個工人既!!
咁傑傑教佢講粗口喎!!!
教佢講"仆街!!"
咁個工人問佢點解la!!
傑傑同佢講話解"thank you!!"
咁傑傑既工人有一日去左麥當奴去買野食la!!
果個售貨員畀啲野食畀個工人la!!(買完野)
點之.......
個工人點同個售貨員講乜野呀!?
佢同個售貨員講----仆街!
我聽完之後,笑到我死呀!!
傑傑係有心玩佢ga......
好鬼好笑呀!!!

今日彭sir,朱sir都無返,
我地成班玩到吖.....
總之就好玩la!!
勁happy 呀!!
><><><><><><><><><><><><><><><><><>
P.s:
仲未做中文閱讀報告呀!!
本書都未睇.....
仲要聽日交銏...
唔交就零分呀,....
唉....死呀死呀....

聽日要背默"愛蓮說"呀!!
死呀!!仲未背呀!!
點算呀!!!

P.p.S.s:
我已經決心忘記你(YB),我一定做到!!

放下從前一般感情 才能追求將來
你就似沒存在