2005-02-10 21:45:27尚未設定

打針的年初一

年三十..下年約左親戚們飲個茶
去了沙田明星飲..坐坐下好cold..
就同表姐和殷殷出去行行..
一會兒..就返回去食野了..
坐下坐下..又成為最後走的一檯
沿著成門河行..行到年宵市場..

見到很多雞的擺設..都幾好家
不過..又話今年不宜擺雞型既野係屋企..
所以什麼都無買到..
但媽媽們就買花..買得滿載而歸..
打算好似上年甘..去皇城食飯..
諗住打電話去問下有無位先啦..免得白行..
“請問七八位宜家有無位呢??”
“小姐..宜家大把位..”即時呆左..好似好醜lor..

上到去..果然好小人..今年坐係last year隔離張檯..
d花俾爸爸精心地放好了..
叫了八味餸..但是我好像一點也不餓..不想食

親戚們到了我家打麻雀..本是一件高興事..
怎料..一回家..感到肚子不太舒服..
一入廁所..就立即vomit..但是舒服了似的..
一心以為無事..洗完個澡出來..
肚子又開始瀉了..又以為去完無事..走去sleep..
唉..點知..又起身vomit..起身瀉..
但每一次之後都好了很多..所以都唔想去see 24小時..

因為唔舒服…同媽媽sleep..
點知深宵既時候..真是不得了..
個肚子痛得我快要透不過氣來..痛得我流淚..
真係好辛苦..原本不想到醫院看夜診的…
但真是無辦法了..只好弄醒了爸爸陪我到仁安看病

其實都估到是腸胃炎..
但估唔到大年初一要打針..真是大吉利是
返到屋企..食左藥..就抱頭大睡了..

睡到一年一次的新春祈福都無去..
whole day都是睡覺睡覺同睡覺

就是這樣渡過了雞年的初一..