2005-01-24 22:13:02尚未設定

一年啦~~

20-01-2004 (星期四)

正所謂一日之計在於晨..
所以去了打badminton..一項有益的活動
有我..釗..黎錦..Yannie..
一開始就俾人話我既日記好”行”..無深度..唉!!
雖然我都知…所以我先愈來愈少寫loo…

打完波之後..驚喜接二連三..
先收到一支花..嘩!真係從來無想過自己會有花收..
真係好開心..
之後..收到一個小禮物袋…和一張小咭咭..
其實..最開心是你咭入邊寫既字..
讓我感動了..覺得你成熟了..多麼好啊!!(^.^)
以為驚喜完結..點知..唔係lor..
收到一條好靚既手鏈呀..真係好鍾意家..
這真是一個surprise..估唔到..
原本已經好滿足..因為你的花和咭..
真的無想過你的心意是這麼多..
唉!!我真係唔識點去形容..但真的好Thank you呀
開心指數達到十分…
不過..我就得條溫暖牌頸巾..希望你會喜歡啦..

去了食日本野..之後行了一會就返屋企了..
一返到..check個gpa..唉..
真係失望到極..自問今個負出既努力真係唔小..
點知..都無進步過.. 真係有點失落…怎麼辦好呢??????