2008-04-26 18:45:56傻豬

Z

Z:

究竟我係因為寂寞所以才對你有感覺, 還是我的婚姻已沒有讓我感到幸福?我以為結婚後這一生我也不會有那種“心動”的感覺, 但為何我會在此時此地才有? 婚姻, 對於我來說, 原來不是必需的, 為何我到現在才知道,明知那不是自己最愛的人, 為何為了不要愛得太辛苦, 所以去選擇愛一個自己無咁愛鮋人, 還要去到談婚論嫁? 為了人有我有, 為了安全感, 為了面子, 為了…… 其實我無面對真正的自己已好耐……

如果你係一個男仔, 我對你有感覺, 那可以算是移情別戀, 那可以是多心, 花心, 但係我明知你唔係……

原來愛, 係真係可以沒有身份, 沒有年齡, 沒有界限, 沒有理由……

你的善良, 無私, 為人設想, 委屈自己, 不計較, 重感情……以致不懂拒絕, 不敢坦言, 為何會讓我個心咁痛, 但係這些重要嗎?

那種感覺真係好強烈, 我有鱓驚, 就係因為我怕愛得辛苦, 所以我放棄找尋, 選擇逃避, 我怕了心痛的感覺, 我以為自己唔會再遇到, 原來逃避唔係辨法, 我又遇到了, 如果因為外表, 因為身份, 因為有錢, 因為才幹, 因為幽默, 因為風趣, 我可以揀男仔, 但偏偏你不是, 你只係一個似男仔鮋女仔, 你只係好pure, 心地好, 我已控制唔到自己, 咁……我係咪真係鍾意得你好無理由……究竟我做緊乜??????

*********************************************************************
在電腦的某處找到...
原本為了一首叫"I have never been to me"的歌...
但也提醒了我對妳的愛是如何開始的...
也像這首歌一樣, 什麼是愛?

愛可以好實在...
生活中很多東西都不完美...
就是那些不完美成就了愛...

每個人選擇什麼為只天堂...
而天堂般的生活其實好近...
只是我們是否懂得去珍惜...

蛋...
豬會珍惜......