2007-05-31 23:54:04mS.ip

thanks my dear fds.^^

今日突然重遇呢張相..有好多講唔岀ge感覺.
當時ge我好幼稚,好靚妹,個樣都lau lau哋.....
不過亦都比e+清純.

如果..可以囬到當初嘅我幾好?....如果如果...邊會有噤多如果?..
分手之後....我何嘗無lum過,..
如果當初無同杭一齊..我會受少幾多傷害?
如果當初我根本無認識佢..我又邊會有機會為佢傷心?
如果我上學期就認識佢...我又點會對佢産生感覺?
如果杭知道點為之真心...我又點會因為『少少嘢』而成日同佢閙交?
如果當初杭個證辦好咗,可能佢已經岀咗國..就唔會有機會同我培養感情..

無噤多如果..因為一切已經係事實.
不過講下將來啦...^^
如果將來我可以唔lum佢d嘢...噤就代錶我已經忘記咗佢..
如果將來我唔會期待佢打比我,...噤就代錶我已經唔在乎佢...
如果將來我唔會再lum最初一齊兩個禮拜ge杭.噤就代錶我已經唔期待同佢一齊.
可惜...呢d一切GE將來..我覺得都幾難發生...
不過我都要勇敢過每一日..世界上無話邊個無咗邊個係唔得ge..係米?
記得伱曾經對過我好咪得lor..~^^~
記得我講過喺07年6月22號,我同伱一齊去『Häagen-Dazs 』度食雪糕...
我會遵守諾言ga..^^不過到時可能...
----------------可能已經唔係因為慶祝我哋一齊而去la.
----------------------好啦,前麵講噤多嘢,係時候入正題Lar..

我覺得傻妹靜celia好叻..^^
啊靜,伱真繫好叻!...
因為伱雖然睇起身lau lau哋,個樣好似好柔弱..
不過伱比任何一個人都堅強.

今日不大喺校車同我講...其實我都算倖運lar...
因為比起anson對伱...我算倖運...
每次伱同anson有感情問題發生伱都唔會點提及..
一樣gum去對住我哋笑,一樣gum去令我哋開心.....
絕對唔會擺明唔開心個樣比朋友睇..
唯一可以睇得岀伱唔開心ge就祗有伱會有d比平時異常..

其實啊慇講得岀呢番話我都明白佢暗示d乜噶啦...
我從來唔識得點樣去令人唔擔心我...
唔識得控製自己ge情緒..一有dd唔開心就會黑麵...
......令到朋友心情都變到差曬..
唉..我同啊靜都繫雙魚座..不過我就無啊靜噤叻女...

對唔住ar各位!!令到伱哋成日都擔心我....
我比以前大個女更懂事咗噶啦..^^...
呢次我會比以前任何一次都堅強...
經一事長一智,有伱哋班好姐妹陪住我成長...我仲會有咩唔開心呢?

e+就算天塌落嚟我都唔驚lu~><~..因為有伱哋一直支持我.
-------------好多謝伱哋ar.!
MAY 2007-08-25 22:53:53

加油!

shan 2007-08-13 22:13:46

人大了!.此終識諗啦!>

加油啊!..

郭姿 2007-06-04 18:32:46

加油!加油!^^