2007-05-30 00:38:08mS.ip

expectingThE eNd Of Nightmare



我同好多人都講過一句話....
---------------『屋漏兼逢連夜雨。。』
唔知伱哋明唔明白呢?.....
有時...或者我哋會覺得戀情ge失意足以令我哋哭天喊地....
gum.........生存ge睏難呢?...T^T



我係一個大洗皇....真繫一d都無唸過爸爸媽媽攢錢ge辛酸..
當然...d錢又唔係自己穩ge,又邊會肉赤?
成日得過且過...不斷攤大手板問屋K人攞錢..
我實在太自私Lar!!


每次見到爸爸為頭生意愁眉苦臉..我卻唔知道為佢心痛..
仲猛噤激佢...我真繫不孝啊!
佢生意上ge處境從來都唔會同我講...祗要我畀心機讀書...
不過我無意中聽到咗E加屋企麵對ge睏境...我真繫好唔開心ar!
內疚中...
講真...對比起我開學ge時候,我的確大洗咗好多倍...
而且都無gum聽話LAR.......
----------------------我要囬到以前GE我.


尋晚...媽媽畀人搶手袋...
就好似我開始講GE個句話噤.....一鍋接一鍋.
個袋入麵裝住我哋本身想去找ge貨款...E+無曬...
媽媽GE行駛證.身份證.銀行卡...全部無曬..
佢好無助..噤啱有個好心人車佢去追個賊...
去到派岀所...媽媽衝入去叫D人去追賊...
因為噤啱個賊一分鍾之前就經過派岀所門口...
點知個差老慢條斯理噤喝我啊媽:
『伱冷靜D!再噤激動伱就乜都無曬!講啦,伱唔見D乜啊?』
我媽米個心馬上涼咗半截...如果當時佢哋馬上衝岀去追賊..其實追得到噶.
媽咪知道唔可以再靠班皇傢飯幫佢...唯有自己馬上去報失d卡先..
夜晚...d差老打過黎做事后調查....
打過黎嘅個個差老係當時派岀所入麵唯一比較好人關心我媽米ge..
我媽媽同佢講講下就喊咗岀嚟...
聽到媽媽ge哭聲我心都碎曬...佢E+內心係幾噤脆弱?
我唔知道點安慰佢...我好似乜都幫唔到....

屋K嘅狀況一波接一波..唔好話爸爸媽媽...我自己都承受唔到..
我應該點做?我唔想再令屋K人煩生意之餘又煩點教女...
i somehow feeling helpless.......

呢個係噩夢ge開始ma?
定繫『塞翁失馬』?
到底我幾時可以逃離呢個噩夢?

----------------------希望時間可以畀到答案我..希望老公可以鼓勵我..
shan 2007-08-13 22:12:54

YIP!..

MY DEAR YIP!.support you

Ms. suPa 金 2007-05-31 22:58:50

多谢..好多谢晒你地呢班好朋友^^
我会更坚强!

irene 2007-05-31 22:54:33

其實你開心先係喔,咁多人關心你..
哈哈.五好咁五開心啦