2006-10-10 20:34:19咏咏

还能遵守承诺吗?

【老婆我对你噶承诺同应承过你葛也 我一定会尽我最大葛能力去逐一实现给你睇架!!现实d讲句”虽然说我衣家系无能力去讲咩对你葛承诺同实现我对你葛承诺”但系我会从今日开始好努力好努力架啦~为左你我愿意去做任何也同改变自己~我相信总有一日我可以将我对你葛承诺逐一去实现给你睇架!⌒.⌒老婆你相信我啊~~~因为你值得我去做任何也~~只要可以令到你觉得开心同幸福 我做咩都没所谓架~~我从来都没同任何一个女仔讲呢d也--你系第一个,因为你系我最爱果个~~老公真系好爱好爱老婆架!!我永远都吾会赖低你一个走左去架~~我会永远拖住你只手一起走~~老婆你点可以将我比喻成一把刀架--你同我一起吾会有人可以伤害到你架!包括我在内--我会令到你觉得同我一起系开心~~因为我见到你笑时个样我就会觉得好开心!哈哈~~i love you】

【点解我地呢排会甘架~~我都好想知道点解啊~~我好吾想甘样落去啊~我好吾想见到老婆你吾开心个样啊!!系因为我无电话噶原因--?????我觉得吾系...我之前未同你讲过话:”因为我之前对你太好,所有令到你觉得我衣家对你吾好.”讲真啊.我觉得吾系罗~~我觉得我讲呢句话系用来掩饰我对你吾好...5555555......点解我会变得对你吾好架~~系因为你吾好定系你吾乖啊!哈哈^_^点会啊,我老婆甘好同甘听我话~~我觉得系因为:从来都没人对我甘好过同甘爱我架,我觉得我开始嚣...开始觉得就算点你都会系我身边吾会离开我 就算我几甘大男人都好几甘吾理你感受...仲开始以自己为中心,一直不断要求你同改变你,但系从来都没念过自己有没做到一个好老公...我觉得我自己真系越来越吾识得做晶晶心目中噶好老公啦!但系我今次真系知错啦!我以后一定会好好甘对老婆架啦,会好似以前甘 啊 吾系啊,系一定会好过以前架!老婆大人,希望你可以给我一次改过自身噶机会!!请原谅大头的自大~~~】

这是你曾经对我说过的话 你还要遵守吗?