2008-03-03 17:16:13josephine

回憶

琴晚...整理電腦既時候...

開左一個資料夾..入面全部都係之前影既相...

有畢業相...同中學同學既相...謝師宴既相...同best fd既相..

真係好多好多回憶出現...

其中一個入面既相更令我既淚水伴隨著回憶一齊出現...

一張張一齊合照既相...一張張他既相..

真係勾起我好多回憶...勾埋我對佢既愛..思念...

睇著d相..真係覺得好開心...因為從相中既表情睇得出..

我們都係出自真心既笑...

好想再次擁有這感覺...

原來我真的放不低...
小虫 2008-03-04 21:49:54

唔~我覺得係你要識去適應別人,,唔係人地去適應你心中既影子,,你要同自己講,,任何既一次談戀愛,,都係第一次唔好用之前既去比較,,,記得個晚既電影ma~當男主角知道身邊既女人唔係家姐,而係妺妺假冒既時,,佢都唔可能愛上佢架,,同樣,,而家你覺得遇~到都唔適合,,你有冇諗過係因為,,你用左佢既標準佢既行為去要求而家個d男仔呢,,咁當然會覺得,,,唔岩la~因為黎個世界..係冇兩個人可能一模一樣架,,,有冇諗過點解你部電腦仲會有佢既相,,,回憶總是美麗,,但同樣係好虛幻,你越想只會越美化你地既過去,得唔到總覺得佢係好好,,但唔好忘記,,當你地一切既時候,,總會有好多唔開心既時候,,,曾經擁有試過去相處已經係好足夠,,把佢既一切(相,禮物)都掉走吧,,,,舊既唔去..新既又邊有位放呢,,,