2008-04-22 01:06:39Azaz.mm*

冷戰的日子 第一章

今晚系我地冷戰既第二個晚上。

你兩日都無打過電話俾我。

從來都未試過。

我有去做過,我主動過,但結果,你只系在乎勝利與失敗。

我唔知道點先算勝利,只系你一直系度爭取勝利,從我身上。

意思大概系讓步同唔讓步。

人好難會覺得自己有錯。

或者你同我,企系自己既角度裡面都唔會承認錯誤。

同時,承認錯誤,結果又是否能夠改變局面?

心裡面既疑問,矛盾,感受,又點先可以去放低?

我真系想走,真系有點想走。

我不斷咁系度諗,我應該要點樣做。

回頭太難,前進無路。

我想問一下自己,系咪真系已經唔愛你?

系咪真系可以離開?我一直系度諗。

只系,我怕,系怕真正既事實,會另人更難堪。

我也怕,那就逃避地不想知道。

一直地避下去。

我相信,一個真心既人,唔會咁唔用心。

然而,我自己又做咗D乜野?諗到D乜野?

一切都太難,太難回去了。