2008-08-06 17:45:59TAMAMA

小update in August

朋友篇
沒有將心比己地做人,
現在後悔做錯是否太遲呢?
容許與接受我講一聲對不起好嗎?
個心梗住梗住
做咩之前要唸清楚別人感受啦,唔好人叫你就做先得!

工作篇
沒有應有的態度去面對工作,
比機會你又唔好好發揮,
現在後悔做得不夠好是否太遲呢?
繼續給我機會我又可否做得更好呢?
我又是否有足夠的魄力去完成呢?
力不從心 個心都有D唔舒服

寄望台灣及浙江之行做好D!!


打風
大部分香港打工仔,今日都唔洗返工, 包括屋企shuttle bus既司機叔叔!
梗係啦! 8號風行車好危險架…
但係我發現最少仲有一個工種打風都要返, 就係…看更!!
多謝佢地, 賊仔先無機可承!!


(圖中是風和日麗既馬鞍山...打風之後,個天變左灰色!)

上一篇:造型