2009-09-09 01:39:23

DORAEMON

因為中學同學好多都問我做緊咩...講講下我都覺得自己似多啦a夢多個係一個vip host....

個d客真係痴孖根...咩人都有

今朝有同事被叫幫手買女性用品"月事布"...........仲要寄存係我地office.....

要bank人地張check落自己a/c

幫女兒拿醫生紙

送包裹到hk給某人的兒子

等等等等等等等等等.......................................................

人手越來越少了...這個月又兩個不幹了.........
我在想是否我的cv有點問題...還是相片有問題..........
cod跟sjm都沒有試過約我interview...

唔通我真係要係度等第五第六期開!?!?

救救命........................命

==========================================

強迫自己儲錢計劃啓動........正所謂...投資有道嘛...........
太多流動資金本來就是一種浪費.......
做一份定期都好.....咁唔覺唔覺五年之後咪多左部車lo....hohoho
蕃茄妹 2009-09-21 02:07:25

”太多流動資金”