2007-04-25 02:24:25

WA完結


WA終於完結...成功過後總會有點失落...
暫時計算我們組我覺得最成功....最少在ENTERTAINMENT同REVENUE方面...
我不介意是不是第一...只要付出了有回報就好...

WA能看到很多東西...真的...
能看到為組付出很多的人...
看到眼紅我們組的人...
在這次WA中我對很多人也有了不同的感覺....

菠蘿特飲最後都賣左大約百五杯...算係咁...
但當我見到COMMENT CARD冇人寫話佢好飲時...老實說是有點失落...
話晒都係我第一個拿出來賣的制成品...
不過...嚴格來說都只係一杯加左椰果的雪碧菠蘿特飲罷了...
最少沒人說不好喝也萬幸...
多謝令到佢出世的KATIE...FOOD PRODUCTION的大家姐...
多謝SOPHIA...
還有多謝提供RECIPE的肥頭先生
===============================================================

在WA看到很多堅持己見...SHOW OFF的人...
其實有時我都明佢地點諗...
有D人係某一個範圍內係唔輸得的...
不過唔輸得又唔代表要囂同埋睇唔起人既JE...
又放長雙眼睇下...誰勝誰負...

其實我都有少少SHOW OFF呢方面的傾向...
雖然話人唔係靠第二D人既說話而生存...
但讚美的說話誰都愛聽=.=~

希望我唔會變成D咁既人...

=================================================

看見別的組...
總會覺得在GROUP C是一件很幸福的事.........

我覺得每一組都有叻人...有肯付出的人....
但係就冇我地咁團結.........

我記得CHRISTINE係上次WA最後講左一句...

THX FOR SUPPORT OUR GROUP FOR THIS TWO WEEKS,,
And Pls come next friday to support the next group.

同行如敵國...
在每組計算revenue明爭暗鬥下...能說出這一句...
我很震撼........

一個有”大將之風”的project manager...
-------------------------------------
平常像個小孩子般...
但一穿起kitchen服就似模似樣的呀ken...盧德明..
係r..f6b的各位...你冇睇錯...係佢...
佢而家係kitchen的餅房做helper...上次整d chocolate puff仲好多人讚好食.

有趣的餅房大佬
-------------------------------------

平常沉沉默默....
但無時無刻都在為我們努力付出的大家姐.....katie...
要睇住成個food production...
又要訂貨...又要煩師父...又要受呀七哥氣...辛苦晒
(註”七哥是ift購貨部的一個寸人...我地俾得呢個名佢更有原因_)

--------------------------------------

仲有上一任的project manager...sophia
decoration的主人...fanny,bowie
為大家獻出第一次舞步的DANCER們...
,,,,,,,,,,,,,,
厲害的人....

最有趣的是...
這些人全是H1A....
機緣巧合選了IFT...選了H1A...

我愛H1A!!!!!
我愛GROUP C
我愛你們!!~~

=======================================================
遲D有個所謂的GALA DINNER...
而我們竟然不幸抽中了做ENTERTAINMENT一組....
而個DINNER THEME竟然係MACAU IDOL=.=/////
咁即係我地ENTERTAINMENT的組員無一幸免要去參加IFT的殘酷一叮=.=
又要付出我的第一次...

在台上獻唱=.=
JESUS....