2006-05-23 10:27:55﹋★Star 璇★﹌

有緣相聚..我們要彼此珍惜!!

謝謝ㄋ!!
當我收到ㄌㄋㄉ簡訊..我哭到ㄅ行!!
我真ㄉ很感動..真ㄉ!!
這次..我們真ㄉ吵ㄉ很嚴重!!我覺ㄉ啦!!
但是每當吵完架之後..我們之間又更好ㄌ..ㄅ是ㄇ??
我知道ㄋ也很辛苦..ㄋ必須成為我最大ㄉ支柱!!
所以...我需要ㄋㄉ支持!!難免ㄇ??ㄋ也會受ㄅ了..
對ㄅ起!!我都沒有替ㄋ想想..真ㄉ很抱歉!!
我好開心ㄋ知道ㄇ??
因為ㄋ說!!即時ㄋ有再多ㄉ朋友..少ㄌ我ㄋ也ㄅ會快樂!!
當然..我也ㄍㄋ一樣ㄉ!!
我真ㄉ很珍惜我們之間ㄉ情誼!!真ㄉ!!
我知道有ㄋ在身邊..我什ㄇ都ㄅ用操心!!因為我很相信ㄋ..
當我難過時..ㄋ會在我ㄉ身邊陪我.
當我受委屈時..ㄋ會替我抱怨
當我生氣時..ㄋ會想盡辦法逗我開心..
降就夠ㄌ...ㄋ對我ㄉ好..真ㄉ!!夠多ㄌ..
降..ㄋ還覺ㄉ我ㄅ信任ㄋㄇ??
還有ㄇ??
朋友之間難免會有爭執...但我們要從錯誤中學習!!
要從中ㄑ了解對方...我們都還在學習!!
讓友誼長存ㄉ方法有很多..但最重要ㄉ是..真心ㄉ陪伴!!
我真ㄉ很幸福..因為..我身邊有好人愛我陪我..真ㄉ
有時我會抱怨自己是最ㄅ被上天寵愛ㄉ小孩..
但..我靜下心來..才發現我靜是如此ㄉ幸福..
原來..我也是幸福ㄉ..
因為有ㄋ們ㄉ陪伴和支持..所以我越來越好..越來越好!!
謝謝ㄋ們..我最愛最愛ㄉ朋友ㄇ..
我們停止爭吵ㄌ好ㄇ??我討厭降ㄉ關係..
我依然守著我們ㄉ約定!!打過勾勾ㄉ嘛!!
我要告訴ㄋ!!我真ㄉ好愛ㄋㄛ!!>///<
ㄎㄎㄎ..沒事ㄌ..都會沒事ㄉ..