2004-04-19 05:59:001314

你知乜?

你知乜?


你知個屁...講左幾百次,吾係你,係一句都吾入耳,吾啱聽,吾想聽,吾x聽....


我淨係覺得你嗡嗡嗡,攪到我個頭痛到爆, 幫我就收聲,


我吾想聽到咁多嘈音,冇人叫你係到!!!!


吾知你做乜? 你先令到我好驚!


我埋頭入沙?


關你鬼事?


第一日你都知我係咁, 而家點呀? 晨早叫你死開!話過比你聽我痴線架啦!


咁而家我咪向所有識我的人講:


"拿!本人痴痴地,吾知幾時會講真話或者假話,亦不知道現實


與幻想世界的分別, 後果自負, 願者上釣, 重有本人IQ極高, 但EQ極低, 吾知幾時

拿刀劈人, 如無必要, 生人勿近, 我會係房門口掛個牌.....內有惡犬....


你地滿意未????