2004-07-21 17:19:12愛爆楊bon滴ling

7/19.. . ..... . . .*

7/19. .. ... . ..*

我o地去行街街 .. . . . 本來只係得我同C...c..去o架咋. . .. 但係原來ellen、elaine同amy放假ar. . .. 所以我地就一行四人去行街街. . ..why得四個人.....?(因為 .. .amy要起school做o野...so. .. . )

我地行o左唔係好"累"....就去o左食o野la. . ...(but. . .我都買o左兩件衫ar. . ..haha. . .)

食完o野....本來話去ellen、elaine同amy 返工o既"TCBY Cafe" . . . ..(睇o下佢o地返工o既樣ar. . . .)不過. . .家因. . . 佢o地唔洗返工. . .所以我o地就決定唔去la. . . .

唉 .. . ..*

Pic : 呢隻卡通人物有好多系列. . ..呢個係其中一個. . .. . .係日本o既燒墨魚丸. . . .好味ar. .. .