2008-09-01 21:16:34●rOyst’er leung●

你 还 记 得 这 天 吗


你仲记唔记得照片里面噶我地系度做紧麽野吗?

仲记唔记得拍下呢張照片當日系咩日子啊?

果日系2008年5月29日晚上拍的~

當晚繫我同你相識3年嘎紀念日啊!

我地去佐建設六馬路嘎Number 9餐廳去進行晚餐.

果晚我地都無帶相機,所以我地就用佐呢部像素吾繫好高嘎N76拍低佐一些回憶.

我仲記得,你果晚好靚好靚.

穿著一條吊帶嘎短裙,真繫好可愛又好性感.

同你食佐好好味嘎地中海食物,亦都飮佐一支西班牙嘎白酒.
(果支酒嘎酒塞我仲保留住啊~)

我永遠都吾會忘記呢一日,因爲呢日繫我同你第一次一起度過我地嘎紀念日,

即使繫3年前我地認識彼此嘎時候都繫相隔非常遠嘎!~

呢幾日我一直繫度捻,

究竟"距離"呢兩個字一直以來對我嘎意義究竟繫麼嘢呢?

繫咪我就真繫甘能够承受寂寞,甘能够忍受距離呢?

結果我給到自己嘎答案就繫:

要話我繫一個孤獨吾需要熱鬧嘎人,我吾繫.

但繫甘多年裏面我都可以忍受到,

繫因爲我一直喺心入面都抱住我一直嚮往嘎夢想.

只要我知道我做嘎事繫值得而且有意義嘎話,我會奮不顧身.

我都話過啦,我就好似一頭牛一樣.

堅持,專心繫我嘎代名詞.

但繫甘亦都會有一個好大嘎後遺症.

假如,假如我心中嘎夢想被人根拔起,

我就吾會再有毅力去堅持我一直堅持嘎事.

不過我發誓,只要你肯百分百相信我,

我吾單只會完成我心中所堅持嘎夢想,

仲會10倍20倍更加好甘去完成.~



吾知點解越冩越離題.

近期好中意一首舊歌,張雨生嘎<<天天想妳>>.

天天想妳,天天守住一顆心
把我最好的愛畱給妳

如果有一日你繫你,你做佐果個更加主動愛對方嘎角色,

你會好好甘體會下我嗎?


相信我,我真繫好希望到我同你結婚嘎果一日,

我可以當住所有賓客嘎面,當住你嘎親人,我嘎親人面,

好感嘆甘講一句:"我同小穎繫經歷佐好多好多嘎風浪,好多嘎努力,今日終于可以拖緊距嘎手啦."

相信我嘎說話并吾繫遐想,

呢一切都會繫喺現實中會實現嘎事實.


- 今日冩嘎呢篇嘢我回頭一睇都吾知自己真正冩佐d麼嘢,但繫每一句說話都繫我嘎真心話.


我是什麽?我是一刻沉默的星星,一直圍繞住你為中心,爲你發光發亮,把我自身嘎所有自信同埋愛都爲你燃燒起身.我從不在乎心痛,但繫我希望你能够在乎~