2008-08-28 04:31:37●rOyst’er leung●

回 归


今日,我非常偶然地打开佐呢个新闻台,
仔细一睇,发现自己已经差唔多有接近一年噶时间无来过呢度,
无留低任何足迹啦~

我系一个重感情,不忘本的人,
当睇到过去噶一点一滴,我不禁的感到一阵感触。
过去噶一切一切对我来讲,实在系太重要啦。
无发生到过去噶一切,无论系岩噶或者错噶,都唔会有依家噶我。

呢一年里面,我用过手写,用过163噶博客,
但系似乎真系只有呢度先至系最适合我用来写日记。lol

岩岩从新开始写,我决定唔写甘多住,
以后慢慢写多d写多d啦~

上面噶果幅图系我今年夏天翻到广州噶第一晚,5月24日夜晚。
我同我爱妻係中山二路噶凯悦酒店里面。
我好中意呢张相,里面噶我地无麽打扮,
应该系岩岩起身,一起冲完凉之后影噶。:p