2006-05-21 19:18:18三眼仔

琴日的..







打返琴日d野先..

琴日係手鈴排隊表演既大日子!!9點半就要返到去..我9點3先起身=0=

勁快刷牙洗面+沖涼..飛的上去==又冇左20蚊><

練all thing果陣勁打錯><超蚊./.

打到11點到..miss梁話要影相比misschoi==

影左勁多張囉..笑到我死XD之後就執野上車lu~

我一個人拎3張墊囉=口=隻手紅哂/3\

我地超勁..得果12個人..但架車係54人既旅遊車囉..真係有點兒那個

去到浸大..先知道冇lift搭!!要咩住d野上果條“天國的階梯”!

條樓梯勁長囉..行到腳軟=p..去到後台開野採排..冇燈==

勁黑..我成個人撞左落張“木台”度-o-

跟住就去canteen度食野..我同洪劭康都係食拉麵..

但個呀蟬勁偏心囉..夾超多糧比佢./.我就得果小小==

食完仲有兩個幾鐘先入去表演..我地係度玩uno..

玩玩下我話楊立志係“楊弱智”XD笑死..

仲組左個“弱智兵團”=D“楊弱智”係我地既隊長XD

之後去廁所..入錯左男廁==仲見到弱智柯緊尿..

跟住就係浸大門口影相..又影左勁多張/\/\

之後就入去LU!唔知點解仲緊張過比賽=田=

抄左粉..唉..

係後台等左好耐好耐先有得執野走人..我地又係度吹水XD

落車搬野果時....我係路中間攬住張“木台”完全睇唔到前面有冇車=口=

差D冇命!上到MUSIC RM又要影相==

6點十度就散BAND lu~







ps it’s a wonderful day!















21/5/2006