[原創-口語] ``-[*記憶ˇ回憶 !? } ;-! ch-4

 ch 4﹑

之後,,,雅返到屋企就張床到look黎look去,,,
 - 成日諗住佢做咩姐,,,我唔係鍾意左佢啊,,,唔會既唔會既,,,

到第2朝,,,
媽 - 喂,,,嵐雅瑜,,,快D起身啦,,,你係咪想遲到啊?
 - 下,,,我好熱,,,
媽 - 你唔會發燒啊,,,(摸左下既額頭)哇,,,好熱喎,,,你今日都係唔好返學啦,,,熱到咁
 - 但係,,,
媽 - 唔好但係啦,,,我呢家幫你請假
媽 -(放左張一千蚊紙係到)啊,s0rry ar,我今日要返工aR陪唔到你,,,呢到一千蚊,,,自己搞掂啦掰(走左
 - 下,,,搞錯啊,,,算啦,,,快d整野,,,落去,,,睇醫生

睇完醫生之後,,,就想返屋企,,,咁岩佢想走個陣,,,

 - 唉啊(撞到人)diu,,,你唔q帶眼出街架
佢 - s0r囉,,,洗唔洗講晒粗口咁啊
 - s0r大晒啊(好暈,,,
佢 - (見到啊好暈咁)喂,,,你無事啊ma
 - (暈左
佢 - 喂喂,,,唉,,,無計啦,,,

幾個鐘之後,,,
 - (醒左)哇,,,呢到邊到黎ga
佢 - 咪我屋企囉
 - 下?點解我會係你屋企ga
佢 - 岩岩係街見你暈左,,,咪帶你返黎囉,,,唔通dum低你係街咩,,,我先唔係d咁ga人啊,,,
 - 咁,,,多謝你囉(心諗 - 望真d佢又真係幾令仔喎,,,
 - 係喎,,,你叫咩名ar?
佢 - 我叫,,,啊浩
新增人物[浩] - 又令仔又型:)係好多女仔ga理想情人,,,
佢 - 拿,,,我講左啦,,,你呢
 - 我叫啊ar,,,
佢 - 哦,,,
 - (望左個鐘)哇,,,乜成2點架la,,,我要返去啦
佢 - 下,,,咁不如比你電話我la,,,(唔捨得
 - 點解啊?
佢 - 咁,,,見得閒既,,,咪同你吹下水咁囉,,,
 - 哦,,,9672629x,,,掰
佢 - 掰

夜晚,,,
媽 - (摸下啊ga額頭)好返好多啦喎,,,咁聽日返學啦
 - 下,,,唔好啦
媽 - 無得傾ah,,,你唔好諗住係到扮晒野,,,
 - 唉,,,好囉,,,返咪返

第二朝,,,
慧 - 你終於返黎啦,,,掛死我啦,,,聽mz講你發燒喎,,,好返d未啊,,,比我睇下(摸下ge額頭
 - 點解你同我呀媽一樣咁煩
慧 - 邊係啊,,,琴日啊希一聽到mz話你發燒炸,,,佢即刻話要去搵你啊,,,佢幾緊你啊
 - 係咩,,,
希 - (見到,,,即刻開心晒)啊,,,你跟我過一過黎
 - 哦,,,

天台*v*
雅 - 做咩事ah啊希?
希 - 你無事啦,,,太好啦,,,(攬住左
 - 希,,,你攬到我好實啊,,,放手先la
希 - (放開左)其實呢,,,我想問,,,
 - 咩啊
希 - 你可唔可以做我女朋友呀?
 - (諗都無諗)好呀,,,
希 - 係喎,,,點解我琴日去你屋企你無人既?
 - 下,,,應該我落左去睇醫生掛
希 - 係咩,,,咁我地落返去上堂啦,,,
 - 嗯,,,

ch.4完啦z_z

下集預告,,,

x - 咦乜咁岩ga,,,

x - 係囉你又係讀呢間ga,,,
---------------------------
預告完z_z

請留意下ch,,,  ``-[*記憶ˇ回憶 !? } ;-!   ch-5