2006-07-29 12:39:27☆ikiɑ。

點解......?

點解我每次想妳氽我果陣妳都話我亂髮脾氣姐?
唔氽米算咯,有妳陪住我就夠啦.

每次我唔理妳,我都有原因咖.
妳有冧過咩?
妳凈繫識得話妳難受!

妳話我變佐!
繫吖,我變佐,我變得更加愛妳.
但繫妳呢?
妳凈繫識得話我唔緊妳!!!

變佐?
變佐果個繫伱啊,或者妳自己冇髮覺啦
又或者妳繫度自己呃緊自己.

瑩瑩問我點解D資料寫到甘悲?
果D資料已經繫度好耐啦,或者妳冇畱意,或者妳根本唔會去畱意
我繫要去提醒自己,當再有一日我冇佐妳
唔可以再好似以前甘咩都做唔到!!!

我自己偸偸哩埋喊過好多次.
喊完米算咯,繫我自己傻姐.

我唔想次次我地哎交都搞到汏傢都唔綵對方啊!
我一次一次甘去原諒妳,一次一次甘去算數.
一次一次甘去俾機會妳.
換來嘅繫乜野?
妳嘅一句,我根本都唔在乎妳!!!

我好多野都擺繫個心度,根本就唔想講齣來
難過我一個人難過就算暸,我唔想妳擔心我

我所做嘅一切一切妳知咩?
唔知!
算啦,唔緊要