2004-05-11 04:47:20

(10/5)星空下的大尾篤

早上有難以解釋,突如其來地的感覺,說起也覺奇怪.
都知道自己有種古怪的心理呀.

近來真係有好多莊員生日呀~今次已經係第三次啦~
不過今次唔係再去唱歌仔啦~係去左大尾篤燒野食~
下午4點半就在大埔墟等然後去附近買野食啦~
今日天氣好(熱)到爆,好彩我著左件背心仔者~
大埔真係唔識路,買野都唔知邊鬼度,我都唔知自己行左去邊,
只係知搵到一間祥興凍肉者~不過大埔真係無乜得揀,都係上次去馬鞍山好些.
原來自己真係有種開口中既能力,包括嗡中星期六哈化柏林贏6比2,星期日新特蘭贏2比1,今日再嗡中有間燒烤王!
其實我唔知自已有無去過大尾篤燒野食架喎,只知對上的yr1聚我無去者,唔知有無中同現在睇到可以係留言版答返我,我地中學大旅行有無去過呀?
壽星女對份禮物好鐘意,證實今次既大發現係~~~~~~~~~~~~成功既!!!!!!

剪影記事:
講成語係一種習慣,不要把我當頹i.

台灣旅行真期待,望每一人都會在.
希望真係去得成,千析唔好為貪平.

火細細牛扒都燒半個鐘.不過有皮脆肉嫩燒雞翼補數,正.

點解我不論點影相都會俾非議架?!~真係咁頂唔順?我都無法架喎~~~~

有莊員一晚上演scream一二三集,爭點俾佢嚇破膽.

食完野就上左水霸玩.帶住樽水搓包栮輸左俾水淋.
因為想俾水淋突登狂出包搏輸.如願,濕身收場.
怒bang水樽但係狂風逆吹回頭.
上柱吹風做柱男,招惹眾人同影相.低b.
眾人倚伴臥地觀星,天空星光越趨湧現.漂亮.
憶及蘋果提到:科學家說天上的星比地下的沙要多.
招致笑柄,無奈.
哈哈,不過看來我做廢話王的本事又高一層啦.
無得食糖水,損失.

今日總括來說是開心的,大尾篤的夜空是美麗的.