2007-06-02 16:10:07neW

一生所愛閱後感

今個sem要拍短制作, 有一group將羅志祥的《好朋友》MV 翻拍, 拍得好好!我記得MV裡女主角跟男主角說了一句「點解你只係祝我幸福而唔係俾幸福我呀?!」

那句說話很...很小女人, 卻非常真實。而片尾就以一句"Do you want to be her friend forever? Or dare to be her boyfriend once?" 其實我也曾經有過這樣的想法... 可是是拍了拖之後才有這個想法, 所以不能番轉頭lu~~~

我覺得如果決定了要做她的小天使的話, 就要做啞仔, 仲要食黃蓮... 但記住, 在祝福她的同時也要給自己幸福喔!