2007-01-14 23:38:15晨曦の水母

童真

听日要考电视策划,老师讲左个考试题目:小学生节目策划!
呵呵,一直话自己几感孩子气,几感童真,但到左要比机会去策划一个儿童节目,却无左天真噶捻法.因为要收视,其实或者小朋友中意噶也对我地哩讲好幼稚,但我地却要将自己噶捻法加到距身上.觉得自己无晒天真,当我8岁噶时候,我想T点噶节目呢?当你10岁噶时候,你中意点噶儿童节目啊?于是,一直设想起我地噶童年,我5记得晒咯,你呢?你噶童年点噶?我地会5会中意同一个幼稚噶节目,果部好好笑噶卡通.我5知道啊,我连你细个噶样都未见过啊,不过我好好奇啊.但系,我自己都无几多相,于是会捻,其实大家都一样,我又点可以要求到你比相我T呢?更何况,你都5相信我.
我好想知道啊,不过,觉得5可能拉.于是,为左一份童真,稳左几张得意噶相,你明5明啊?好想一起长大,然后,5比自己得一个人,无论点,保持童真噶笑容同天真噶梦想,一直向前....
一个人噶游戏...
一个5敢开声噶女仔,
一个中意太阳外表却收埋自己内心世界噶男仔,
如果距地系相互一起成长....


结果,会系点?