2006-08-19 02:57:06Hwa*

天天夜夜




How do I live without you
I want to know
How do I breathe without you
If you ever go
How do I ever
Ever survive How do I How do I How do I live

當你的手還握在我手中 沒有一次我還停留 說不出口的感動
當你的手還握在我手中 燦爛的笑容
不論過多久 都讓我心動

每一天在你的懷裡等待
每一次我感覺你的存在 不能重來
不願離開
是永遠都燦爛的愛
每一天在你的夢裡等待
每一次我感覺你的存在
So, how do I live
How do I live
How do I live without you