2005-11-17 22:46:25ices

唔想再諗la!

有些事發生咗就是發生咗,
我知自從上次,
大家都好努力去keep,
去修補、去維繫,
但是唔知點解我個心就是有d唔踏實,
覺得有d缺漏、有d唔知點咁,
是我胡思亂想?
希望是la,
某人話唔好諗咁多la,
我都唔想諗ga,
但是我的思想唔受我控制ar,
當我得閒d、可以抖下,
就會開始諗,
其實我唔開心,
其實我心痛ga,
如果可以我真是唔想再諗ar!!!!!!!!!







如果你想我哭 憑恐嚇就能夠
而你其實不必 真的要走
除非我不夠好 毋需再做朋友
而你情願孤單 都不接受

*要是我 先開口 很需要 你逗留
 告白有用 還是根本沒有
 求求你 保護我 可是個 更差理由

 不要離我太遠 掉頭望一眼就見
 分隔開 過了十米 我便懷念
 不要離我太遠 突然離開我視線
 這個心 也會被你牽走一片*

#就算辭行未可以避免 請你走之前
 仍能讓我發現 曾為我真的心軟#