2005-11-07 22:27:13ices

一小時的童真

傾完野,
suet走先,
我仲未想番屋企,
so琳琳同我落咗置樂的公園,
其實我想打千秋ga,
but俾人霸住,
so冇得玩。
之後有2個小妹妹(one 4歲,one 2歲半至3歲)走嚟問我們可唔可以陪them玩,
佢地個樣太可愛la,
so我梗係答應la!





雖然係玩d好無聊的遊戲,
不過望住佢地咁天真的笑容、見佢地玩得咁開心,
我都好開心ar~
佢地真係好真、好冇機心、好可愛,
諗到乜就講乜,
好好笑!
佢地仲唔肯俾我們走tim ar,
講咗幾次數,
最後講定7:10pm走,
不過夠鐘要走時,
佢又叫我上佢屋企玩,
仲利誘我,
話俾"灰姑娘"、"小熊維尼"......我睇,
真係好可愛ar!!!!






同小朋友玩,
真係好開心ar!!!!!!