2005-11-07 21:57:51ices

結果

本來我想去海灘傾ga,
一來靜d,
二來望住個海心情都會平靜d,
不過最後因為佢地話想食野,
so去咗大快活傾。





um............
suet話我將個問題諗得嚴重咗wor,
maybe la,
對呢個point唔想爭辯;
而對於大家係咪成日就晒我,
我做咗一個小型的民意調查,
result係冇ga,
but從suet的語氣,
我知佢still認為個個人都係就晒我,
although我覺得對我unfair &有a bit unhappy,
but只係小事,
so由它去吧;
仲有就係suet still覺得有d野佢只係可以同嗰個人去做,
唔可以有其他人介入,
呢一點我唔太明亦唔太同意,
點解要分得咁清楚,
而唔可以一同開開心心的去玩。




Anyway,
at least我知道琳琳都覺得大家係太少見,
and只得我做主動搵佢地係一個問題,
so有個共識,
&肯作出改善,
以後大家會見多d,
佢亦會主動搵下我。
hehe~
好開心ar^^






至於迫佢地的問題,
it seems that只係一個溝通上misunderstanding的問題,
不過呢個"迫"字真係好hurt,
而家我都仲有d care,
希望時間真係可以甩淡一切la!
呢個misunderstanding的問題其實只要佢地肯坦白d就ok ga la,
so以後應該唔會再發生嘅。






解決咗呢件事,
成個人都輕鬆&開心番ar!!!!!!
最後,
多謝所有朋友的關心,
陪crying中的我傾電話,
and俾意見我。
(唉~ 搞到好多人都知咁ar,
d人喺我好傷心匿喺屋企cry時就call我,
我已經盡量扮冇野ga la,
but大家都好smart,
and勁問"乜事ar?""做乜唔開心ar?"
搞到我忍唔住,
又再cry.......)
唉~ 好菸ar!!
anyway,thx la!!!!