2005-06-03 04:21:51結束 = 開始

如果沒有音樂,我會死,我真的會死,不可能沒有。

我地係Beyond樂隊,我係家駒。


音樂應該有好多種類,有好多性格,有好多色彩,
有好多唔同感情,唔同文化裡面,音樂係藝術。

音樂唔係娛樂咁簡單,係生命裡面一個節奏,
無論你係個點繁忙既人,點顧住搵錢既人,都唔可以無音樂。

大部份我地既歌,唔係用娛樂多,係欣賞多。
呢樣係我地心聲,我而家對呢樣有感覺,我大聲D唱俾大家聽
我覺得每一樣都係發自內心,要感動人一定要感動到自己先。




我係音樂人,

我係音樂人,

我會尊重音樂。

如果無音樂 我會死,

我會死真係,唔可能無!

我成日覺得自己揹住支結他就好似揹住把寶劍。




你向個社會需要一D時候,第一個步驟你問你自己俾左D乜個社會先,
我俾音樂 我抱怨緊一樣我唔滿意既,我盡量去改變佢,
但我不斷咁抱怨 但我又唔改變,咁就只係抱怨。

我地唔介意人點睇我地自己,我就唔覺得我自己反叛,我就覺得自己好正常。
好辛苦,如果太刻意去做一樣出,你會吃力不討好。

我絕對唔希望我地中國人永遠停留響懷緬過去一 D 輝煌史裡面,
呢 D 輝煌史已經過去,我地要建立明日輝煌史,我地要為將來做得更好。


我諗最大理想我諗都係Beyond可以世界巡迴表演,
可以帶俾外面既朋友睇我地香港都有自己音樂,
話俾人聽我地香港樂隊都有番咁上下份量。


我地可以咁大膽去到咁遠,完全因為有一班好似你地咁好既歌迷,
我地未來日子裡面我地面對好多大時代變遷,
我地會好積極咁面對我地將來變化。

我相信今晚一定有 D 由83年支持到我今日既朋友度,
唔係好多,但都應該有,再次多謝你地。




無論去到幾遠幾遠,最後我地都係返番呢度。





------------------------------------



今年BEYOND在香港的演唱會CD終於拿到手了
那天,原本只是用著平靜的心情去聽它
就像我選擇沒去香港參加演唱會一樣的平常心。


邊聽邊玩著電腦,沒有太大的起伏。
嗯。很好!我喜歡這樣的感覺。

我以為我會一直持續這樣的。直到突然出現了家駒説話的聲音...
『我係音樂人,我係音樂人,我會尊重音樂。
 如果無音樂 我會死,我會死真係,唔可能無..』

聽到這一句話  格外的無奈與感傷
我停止了手上所有動作,呆住在電腦前 這一瞬間我的淚水擁上
他仍舊繼續的講著 ,我只是不停哭泣著

但,
這不是我原先預料的 ,
我以為我會很平靜去聽完整場演唱會的 。

之後一連串悲傷的歌曲 我已經無法克制自己的情緒
我不停的被牽動著.....甚至不知道為何會如此感傷? !

原來一件事要影響心情 是那麼容易的事。
然後你會因此無法跳脫 而繼續的讓自己沉淪在這樣的情緒裡面
我既是如此。


從那天起,
每晚我習慣性的拿起 < Beyond The Story Live 2005 >
播放著黃家駒說的那段話,聽著那些為他而唱的歌曲


我的淚水 又再次的緩緩落下. . . . . .









                     追憶失去的心
                     眼光是絕望
                     就像冰封的鳥