2010-03-21 22:36:59OuRS

新居‧由無到有‧七

搬完家,補記番我地盞Blink Blink馬賽克壁燈先~

 
在家居設計當中,我同老公既合作模式係,我講我想要既款式、效果同其所具備的Function,老公就會用各種方法去完成,所以如果係起樓既話,我就係Archi,佢就係Civil喇~
 
而Archi同Civil好多時都係對立的,Archi會話Civil唔夠Creative,而Civil就會話番Archi太唔Practical喇,幸好我的Civil Contractor在整個過程中都好盡責,大部分既tasks都無拓手肘,仲可以超額完成添,果然不柱我簽左張終生聘用合約比佢!!
 
 
當然有d設計可能太天馬行空,佢都會做唔到架......哈哈 ......
 
 

其實好耐之前已經想做一盞有Blink Blink效果既壁燈,個樣就要係以下咁既~
 

 
 
效果就要係咁既~
 
 
而佢既Function當然係可以照亮飯廳...之餘...仲要慳電同有情調~
 
 
於是老公又要開工喇~
 

 
首先就係要買材料~
 
T5環保光管~
 
 
板材~
 
 
Blink Blink馬賽克,都幾貴架,仲要上大陸先買到~

貼馬賽克都幾麻煩,要做到完美需要好高既技巧~

 
由夜做到日,再由日做到夜,再由夜做到日......


仲搞到吸塵機都壞埋~

 
終於完成,可以掛上牆~
 






再處理好條電線,搞定~
 
 
 
之後,我地去左大排檔慶祝~


晚上,燈光打在玻璃枱上,好靚呀~



上一篇:Bull Shit 的 I-Cable

下一篇:搬家了