2010-03-19 23:23:23OuRS

Happy Friday

今天午飯時跟同事說過晚上很想吃生蠔,但不好意思跟老公說,因為在中環我們食開那間BAR的生蠔雖然抵,但加埋DRINK,埋計都係貴~

估不到下午時傻R就問我今晚想不想吃生蠔,當然想喇!!!

他還已經定了一打,六時半可享用!YEAH!!! Thank you so much Honey!!! 真的很奇妙,其實他已經唔係第一次估到我想食咩架喇,唔通我D為食腦電波真係咁強,咁都傳到去佢到??




吃完生蠔好滿足~

再到五光十色的中上環行下,帶老公睇我學做皮革的WORKSHOP,順便去埋近排熱爆的永里街參觀,再落番荷里活道,星期五的中上環真的特別熱鬧,大家都三五成群地喝酒談天,感覺很放鬆~


見到沾仔記,於是入去試下有無佐敦那間咁好食先~

裝修當然係四正D喇,貴都貴好多,差唔多貴50%$17 VS $12),但D湯味怪怪的,好似落左D甘草、羅漢果之類既野落去咁,食唔慣,我都係鍾意佐敦那間手勢多D,可能由細食到大喇~




食完就返中環碼頭搭船,繼續享受我們的HAPPY FRIDAY

上一篇:ST Patrick's Day

下一篇:小黑3