2008-12-29 16:12:46魚魚

桃花依舊

二零零八年十二月二十八日 (星期日)

 

今日同阿哥去睇詹瑞文《萬千師奶賀台慶》,所以同阿麻飲完茶、同阿哥番完教會之後就過左去沙田大會堂。

 

但係番到泥沙田呢度,不經不覺又諗番起幾個月前係呢度發生ga點點滴滴

 

呢個地方,比左我好多好開心ga回憶,雖然好短暫,但係呢d回憶算係我生命入面其中一段最開心ga之一,諗番起好似發左場夢咁。而發夢永遠都係最好ga…

 

而家,我當然明白,過去左ga野就係過去左,而我都唔係一d淨係望住過去ga人生活ga人,何況一樣野到左要放手果陣就唔輪到你唔放手。再加上我而家已經有兩個好明確清淅ga目標,放去左ga野,始終都係放係心入面最好

 

人,始終要向前望