2007-11-15 02:36:11魚魚

特訓

二零零七年十一月九日 (星期五)

今日一早七點就起身,八點就落到樓下食早餐,之後就開始一連三日ga珠海特訓la。

而身為特別助理,第一件事要克服ga就係要嚴肅同埋忍笑。睇到咁多大頭同埋熟人行過,又唔可以打招呼又唔可以應人,感覺同係公司完全唔同,因為我平時係公司成日都有叫人嫁ma。不過都明ga,今次係呢度身份又唔同左呢,係呢度我今次就係佢地師兄,又係幫助佢成長ga半個老師,從佢地一入門口果陣,佢地就唔係大頭,唔係邊個邊個,而係一個學員。不過佢地又唔知咩事呢,搞到比人話我地「黑口黑面」、「無笑容」、「哭喪咁ga樣」,好彩平時都有番開AC,所以呢一關都可以順利通過。

之後就係鋸木頭,我同埋阿川就上台做示範,做完自己都幾滿意,亦都得到全場ga喝采聲,果一刻真係好有滿足感,好開心。而我今次鋸完之後比上一次更有得著,真係覺得心裏面ga木頭都比我一一鋸斷。

食埋晚飯之後就到左今日ga高潮---選擇。而係其間聽住王櫻博老師講果陣自己都好大感受,但係唔知點解今次就無爆缸,可能清楚自己ga角色掛,不過都諗番好多野,不過諗ga野就同上次唔同la,可能而家有另外一件事掛心la。不過最有感覺ga都係呢一句:「你還在等什麼??」,等我一番到香港,就真係要認真諗下點樣搞掂佢。

完左之後開心ga就係見到好多之前原本仲未好投入ga人都開始認真起來,同埋真係幫到好多人可以係呢堂學到佢地人生好重要ga一課。另外都同好多大頭同埋慧慧公佢地fd左,不過最開心都係佢地真心走埋泥同我講一句「好多謝你」、「辛苦曬」。果陣忽然覺得我今次ga付出係完全值得ga,同埋都明白阿安佢地所講ga感覺,亦都慢慢開始明白佢地叫我泥做助教ga原因,而我一直迷失左好耐、搵左好耐都搵唔到ga方向,好似慢慢變得清晰起來…

而今日助教生活就去到二點結束la,而我就帶住疲倦ga身體同埋一顆滿足ga心,番番去銀湖休息…