2007-11-06 18:28:50魚魚

慶功夜

二零零七年十一月三日 (星期六)

今日一大早八點就要去到紅鋤火車站,為ga就係番東莞參加慶功夜同埋創富晚宴。

係慶功夜果度,見到好多上個月挑左同埋上左ga人係曬度等上台,接受人地ga`呎歡呼同埋掌聲。果一刻係腦入面彈左好多野出泥,除左為各位係上個月衝到盡,到而家可以享受成功滋味ga人開心之外,亦都見到好多九唔搭八ga人都又挑又上,有d一睇就知咩都唔識、又無咩料到ga人都上到...「頂佢丫,呢條友都上到?」「唔係下話!佢幾時上嫁?」呢d聲音係我腦入面此起彼落。

不過最著ga都唔係呢d人,最迫使我一定要今個月上ga動力都係見到Jason、Tina、Sam同埋小美佢地都上左,佢地都係同我一齊去完泰國番泥,亦都遲過我入泥,但係佢地而家個個都上曬,而我仲係個起步點度唔郁…

唔得!!我今個月都一定要上,仲要做得比佢地好!!