2004-10-15 18:49:16人馬座囡囡elaine

14-10-04 ( THUR )

今日一次過 present 兩科 , 朝早係 present interpersonal communication ,朝早8點返到去 prepare , 10點 present , 可能第一次 present na , 勁緊張 , 勁食(攞絲) , 唉~~~同埋個腦又一片空白 , 諗唔到野咁 , 算na~~~12點半落堂 , 一路食一路諗一陣間 present soci D稿 , 1點半上 soci ge tut , 亞Jack個組先 present , 而我 , Emily & Terry呢組就兩點半 present , 今次 present好好多 , 冇咁緊張 , 同埋安心左好多 , 唔知係咪同Emily佢地熟好多 , 所以安心好多 , 無點出錯 , 3點半完左之後就 back home lu , then 即刻上網 , coz成個禮拜無上去 download video na , 有好消息 , JNC ge合併只係暫時性 , 遲下會還原成返 Click-B & J-Walk , HOHOHO~~~~
依家Emily係我 ge 愛人呀 , 我地係度不停講我愛你 , 好搞笑 , 同埋唔知點解 , 我同Emily雖然識左一個月多D , 但我地 ge 感情就好似識左幾年 ge 老朋友咁 , ha~~~