2004-10-15 18:06:14人馬座囡囡elaine

10-10-04 ( SUN )

今日又返city同Emily , Terry做present d野 , 完全feel到呢個week係無放過假 law , 12點返到去 , 去左 carteen度傾 , 傾到自己都發埋癲 , 原來小雄個日係carteen見到我地 , 但我就完全唔知 law , 佢幾日之後先講返俾我知 , 我地2點幾傾晒點做之後 , Emily就行開左搵佢個 fd , 咁我同Terry就去返二樓度 , print notes&整 powerpoint , 6點幾之後就back home~~~
本來 wing wing叫我同 steve’s一家去馬鞍山度 BBQ ga , 但我下個week太多野做 na , next Wed test 韓文 , Thur就既 present soci , 又 present interpersonal communication ( negotiation談判), shit~~MY Money chicken wing ar~~~~