2004-10-07 22:26:02人馬座囡囡elaine

7-10-04 ( THUR )

今日上完堂之後 , 我同Emily , Terry原先諗住一齊傾sociology ge presentation , 點知其他T03 ge人又話去唱K lunch wo , 咁我地又把持不住 , so最尾都跟埋大隊去 , 1點去到油Ma地間Neway唱 , 但太多人na , 為免爭咪唱 , so分左兩間room , d人就不斷走黎走去 , 今日有我 , 藍藍 , Emily , Terry , Petty , Jack , Yvonne , Stella , Pinky , Rachael , Wing , Amy , Beck , Total 13個人 , 唱到4點之後我地就去左兆萬度影貼紙相 , 但太多人na , 部機迫唔晒我地d人 , so第一張影得超差 , 而且部機我地又唔識用wo , 一時向上望 , 一時向下望 , 最搞笑係我同Emily懶得 “MOU”得影 wo , 跟住又無端端又向上影返 , 個張相淨係得我同Emily影到 , ha~~~跟住亞Jack交完學費之後再黎join us , 我地再影個第二部 , 呢部係我地上次同Chicken影個部 , 所以我識得點用 , 呢張影得好好呀~~~其中一幅好搞笑 law , 我扮晒咀緊Emily , 點知Emily無端端影哀左 , 變左做老鼠眼 , ha~~~then我地位5點幾就back home lu~~~happy day~~~